سلام

پس از گذشت حدود یکماه از شناسایی این ویروس در کشورمان ایران که با جان باختن تعدادی از هموطنانم همراه بوده ، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این عزیزان ؛امیدوارم تمام بشریت بزودی از شر این ویروس نجات یابند و مردم خوب کشورم ایران در سال جدید با توکل به خدا با همت متخصصین و مسئولین بر این بیماری فایق آیند. پیشاپیش ورود به سال ۱۳۹۹ را به همه مردم کشورم ایران تبریک عرض می نمایم.